Poängjakt i helgen

7 Sep

På vardagar har jag ju ”automatiskt” 30 poäng för cykelturen till och från jobbet samt 30 poäng för stående vid skrivbordet/sitta på pilatesboll. Det är 60 rätt lätta poäng att tjäna som måste ersättas med annat på helgen.

Denna helg har jag försökt med morgonpromme, kortare löpturer (knät förhindrar mig springa långt), träningscykel, cykel till affären, osv…men inser att jag inte kommer i närheten av alla som varit ute o spelat golf. Underbart väder och Instagram har flödat av kollegor som ägnat massa timmar på härliga banor…o samlat poäng. Har även en man som varit på golfresa och skramlat ihop si så där 5 tim per dag. 300 poäng!!!

Men jag är inte bitter. Jag kämpar vidare…o snart är det ju vardag igen. Moahahahaha…

IMG_2434.JPG
En av mina sällsynta rundor i somras

Lämna en kommentar